sunnuntai 23. syyskuuta 2012

hanging lake

Hellooooou!

Mun netti on nyt vähän ollut .... tai sitä ei ees oo ollut kahteen päivään joten en oo päivitelly enkä tehnyt paljon mitään muutakaan koneella. Kattellu Big Bang Theorya dvd-levyltä, JEE! Ei mulla silti hirveesti sanottavaa oo. Suunnitelmissa oli huomiselle mennä Hanging Lakelle, joka on lähellä Glenwood Springsia. Vähän kauempana kaikista muista paikoista täältä mutta luulen, että kun sinne vihdoin pääsen, ni se on sen arvosta!






















EIKÖ?? Siis en voi edes käsittää, että joku tollanen paikka on olemassa, ihan uskomattoman näkönen ja mitä oon kuullut on sen arvonen todellakin. No, huominen ei sovikaan muille au paireille, joten me mennään sitten seuraavana sunnuntaina. Toisaalta huomenna tulis NFLää, joten en tiiä minne ollaan menossa, mutta suunnitelmat on ainakin seurata sitä huomenna! Excited! Näin myös eilen, että jotkut pelas amerikkalaista tossa lähikentällä, haluun niin mennä kattomaan, ihan sama kuinka professional se on! :))
Huomenna voisin myös pistäytyä hakemassa itelleni uudet lenkkarit jotta pääsen juoksemaaan! Perheen äiti myös kerto, että näillä on joku jäsenyys paikallisessa mikälie spa/gym juttu onkaan. Siellä on uima-allas, kuntosali ja tosiaan spa. Kuulostaa niin hyvältä! Katsellaan jos joku päivä meen sinne rentoutumaan, voisin ottaa jonkun hieronnan mun hartioille, ne on ihan jumissa :D

Sen lisäksi, nää aikoo ostaa uuden auton!! Siis ihan tosi, eikö 5 riitä? Ton äidin auto on kuulemma rikki (en kyllä huomannut kun sitä tänään ajoin) ja se ostaa uuden........ Ahhhah.
JA, nää hakee ens viikolla kissanpennun. Mä en välitä kissoista oikeen joten en tiiä miten tää tulee sujumaan. Toivon, et se on sellanen laiskimus ja makaa kaiket päivät vaan jossain, ja mä kyllä aion ilmottaa, et mä en aio neljän lapsen lisäks huolehtia myös siitä!


Oon tylsistyny täällä vähän päivisin, joten menin kerran kattelemaan dvd-hyllyjä ja löysin sieltä mm. seuraavat elokuvat:























Kuinka ihanaa oli kattoa Tuhkimo ja Aladdin piiiiiiiiitkästä aikaa. Harmittaa vaan, ku on tottunu niihin suomenkielisiin ääniin niin nää kuulosti ihan kummallisilta :( 

Nyt peace out, meikä menee nauttimaan internetin ihmeellisestä maailmasta, ja etin miten pääsen kattomaan sitä amerikkalaista!! 

2 kommenttia:

  1. KAISA! häpeä, et kertonut MULLE, että sulla on blogi :-D ihanaa♥ PS. koitan ladata skypen iphoneen ni voidaan soitella!

    VastaaPoista
  2. I'm sorry Kike! JEE, kerro sitten kun sulla on se niin jutellaan :)

    VastaaPoista