lauantai 22. syyskuuta 2012

christmas plans

Guess what? Lennot buukattu jouluksi! Mun host perhe lähtee ite Kanadaan jonnekin Calgaryn lähelle laskettelemaan ja kysyin, että onko OK jos mä pidän silloin sitten osan mun lomasta. Sopi oikeen mainiosti! :) Vietän siis joulun näissä maisemissa. Ei tuu varmaan yhtään kivaa.
Ajattelin jo, että varaisin itelleni muutaman surffaustunnin! Katsellaan mitä keksin itelleni lahjaksi, luultavasti ne tunnit.......










































Joulun jälkeen suunta jatkuu toiseen paikkaan, ennen paluuta Denveriin. 



























Ja ennen uuden vuoden vaihtumista oon tulossa takasin kotiin Edwardsiin, saa nähdä mitä sitten täällä on meneillään sillon! Olisin halunnu ehkä viettää uuden vuoden jossain muualla, mutta mulla on niin vähän lomaa ja nyt on muutenkin aika special occasion tää koko loma, että haluun nauttia täysillä siitä, ja jääpähän sitten enemmän aikaa pitää pitkä viikonloppu esim. parhaiden Suomi-tyttöjen kanssa jossain keskellä Yhdysvaltoja.

Asiasta kukkaruukkuun kävin tänään vihdoin siellä pankissa. Hoidin asiani samassa pankissa, jossa mun host perheellä on tilit jne. Oli oikeen mukava täti Trish, joka palveli mua. Mulla oli kaikki paperit mukana ja eikä tarvinnut ees olla sosiaaliturvatunnusta! Ja otin siis cheking tilin, jolla saa sitten kirjotella shekkejä!! Mulla on oma shekkivihko :DD Ja kaiken lisäksi se kysy, että käytänkö korttia, ja se loppujen lopuksi laitto mulle debit kortin, eikä maksa mitään. Ihan turhaan taas panikoin täällä sinne menemistä, ei olis kannattanu.

Tänään meillä oli täällä jotkut bailut, mama oli kutsunu pari tuttavaperhettä kylään lapsineen ja tää talo vilisi lapsia. Syötiin pitsaa ja aikuset joi viiniä + olutta/mojitoja. Mun host mama tarjos mullekin viiniä, se sano että "You know, you can have this if you like, or beer or mojitos. You're soon to be legal here so it's up to you". Minähän kiitin kohteliaasti, mut en halunnut että ne aattelee et oon joku juoppo jos heti alan juomaan niiden (sekä lasten) silmien eessä.

Hyvät viikonloput kaikille, mä palailen asiaan taas ehkä sunnuntaina tai maanantaina! Saattaa olla ehkä jotain kerrottavaa :)

4 kommenttia:

  1. Shekkivihko reps :DD Hyvä et meni ongelmitta! Mä en osaa kommmunikoida ees suomeks pankkiasioita... :'D Onks niillä muuten ollu mitään stereotypioita Suomesta? Tuli lähinnä mieleen tosta juomisesta... :D

    VastaaPoista
  2. No äläpä! En mäkään mut se oli onneks aika iisii loppujen lopuks :) Allekirjotit vaan muutaman paperin.
    Ja stereotypioista niin en täällä kyllä oo ainakaan törmänny mihinkään....Pitääkin kysyy!

    VastaaPoista
  3. "Soon to be legal" !! Ei moro! :D Mut siis, vitsit laitat jouluna paljon kuvii, en kestä noita maisemia! Ei tuu varmaan oleen kauheen kivaa, ei...

    VastaaPoista
  4. No älä :D Joo, luulen et otan ihan vaan muutaman kuvan sillon. Joten älä huoni Jenny!

    VastaaPoista