maanantai 24. syyskuuta 2012

football american style

Eilen, sunnuntaina, olin ulkona pitkästä aikaa muutaman au pairin kanssa. Mentiin E|Towniin syömään jotain pientä ja katottiin myös amerikkalaista jalkapalloa siinä samalla. Ihana fiilis kun alkaa hiukan jo ymmärtämään sitä! Meidän joukkue on siis Denver Broncos ja eilen pelattiin Houston Texanseja vastaan - hävittiin kylläkin. Ei jääty ihan loppuun asti koska tilanne näytti aika toivottomalta neljännen puoliskon alussa (31-11), mutta yllättävää kyllä lopputulos oli kuitenki vaan 31-25 :) No ehkä ens kerralla.







Vaikka nyt asun täällä ja haluun kannustaa omaa paikallista joukkuettani, niin silti kyllä Patriots on mun ykkössuosikki. Olis kyllä joskus niin mahtavaa jos pääsis kattomaan jotain peliä ihan livenä.
Toisaalta, mua kiinnostaa ehkä enemmän jääkiekko koska sitä ymmärrän paremmin. Ehkä sitte lomallani ostan itelleni liput vaikka
jääkiekko-otteluun...... tai sitten vaan käytän ne rahat muihin juttuihin, kuten vaatteisiin :))














































Anyway oli ihan mahtavaa nähdä muita taas ja viettää aikaa ja juoruilla ihan kaikesta mahdollisesta. Tehtiin lista kaikesta mitä meidän pitää tehdä tän vuoden aikana, vaikka toinen tytöistä on ehkä lähdössä joulukuussa. En ees muista mitä kaikkea se lista sisälsi paitsi skydivingin! Minä en oo siis menossa, osa on ostanu itelleen liput ja ne aikoo mennä 20.pv lokakuuta. Juuuu, terrve. Ei tulis ihan heti mulle mieleen. Toki se olis ihan huippu kokemus joten oon nyt vielä harkitsemassa.....

2 kommenttia: