maanantai 25. elokuuta 2014

wedding

Tiedän, että tää tulee myöhässä, mutta aattelin laittaa tänne vähän fiiliksiä nuoremman serkkuni häistä, jotka järjestettiin heinäkuun lopussa Somerolla. Eli landella.






Oli ihan tosi hauskaa olla häissä pitkästä aikaa, ja vielä jonkun läheisen häissä. Serkkuni oli upea mekossaan ja kyllä sain ihastella mekkoa koko päivän. Muuten siellä oli ihan normaalia, leikkejä ja ruokaa ja juomaa riitti :) En harmikseni saanut tuota kukkakimppua haha.

Me tosiaan ajettiin Somerolle kotoa Porista, eli sen reilut kaks tuntia meni autossa istumiseen per suunta. Yök. Yöllä se oli vielä hirveempää. Tuolloin oli vielä ne hirveät helteet, mikä teki monesta häävieraasta huonovointisen, kuten esim. morsiamen isä (aka mun eno), joka matkusti samassa autossa meidän kanssa kotiin. Pelkäsin vaan, että oksennusta tulee siellä autossa, no onneksi ei. 

Oli tosiaan ihan mahtavaa! Mä toimin vähän valokuvaajana siellä, koska niillä ei ollut siellä kuvaajaa. Oon sen puolesta hoitanut hommani, kuvat on lähetetty eteenpäin, joten oon onnellinen.

Tää on taas jääny tää kirjottaminen, mutta tosiaan ehkä se tästä taas. Oon myös aikamoisen onnellinen sen asian suhteen, että sain osa-aikasia töitä, ja sieltä mistä oikeesti halusin ja uskalsin odottaa. Nyt sitten odotan, että pääsen kunnolla töiden makuun tuon pian alkavan koulun ohella. Mahtava syksy edessä!!

♥ Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti