perjantai 29. elokuuta 2014

friday night entertainment

Hejssan!

Perjantai. Ai että! On taas viikonloppu, vaikka toki, myönnetään, mun elämässä ei oikeestaan koko kesänä oo ollu muutakun viikonloppuja. Tavallaan siis ihan kiva, että koulu alkaa maanantaina, ja pääsen siihen rytmiin taas mukaan. Tällä hetkellä motivaatiota löytyy mutta eiköhän sekin katoa kunhan sinne kouluun asti varsinaisesti pääsee :D

Anyway. My point. Se, että mun rakas veljeni, jota harvoin näkee, koska se on armeijassa tällä hetkellä, ilmotti mulle viideltä, että on kaupungissa ja että olisi peli Hakametsässä. Arvatkaa vain hyppäsinkö vaihtovaatteisiin ja suuntasin sitten sinne. Ilves - Ässät A-junioreissa.














































Pidin mun vanhemmat ajan tasalla väliajalla aina. Harmi, että Ässät tosiaan pelasivat tasan. Olivat vielä kaksi minuuttia ennen loppua kiinni voitossa, mutta sitten se tasotus synty. Äh. Olin lähestulkoon ainoo Ässien kannattaja, enkä viittinyt hihkua siellä kun Ässät tekivät maaleja.

Veljeni pelasi ihan hyvin, ensimmäisessä erässä tuli pari kiekonmenetystä, ja niistä meinasi tulla vähän vakavampikin situation maalin edessä. Onneksi ei kuitenkaan. Innostuin taas tästä niin, että meen kyllä ehdottomasti kattomaan noita pelejä kun se kausi kunnolla starttaa, ja siis peleillä tarkoitan Ässien pelejä, en tietenkään niin tamperelaistunut vielä oo että vaihtaisin.





No mutta, ei mulla tosiaan muuta tällä kertaa. Koulu alkaa ja siihen pitäis nyt henkisesti valmistautuu! Lukuvuosi 2014-15 here I come, I've big plans for you!!

♥ Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti