Näytetään tekstit, joissa on tunniste pictures. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pictures. Näytä kaikki tekstit

tiistai 2. heinäkuuta 2013

random pics // me myself and I

HOLAAAA!

Ai mitenniin oon onnellinen? Rakastan elämää tällä hetkellä. Rupesin just miettimään miten paljon hyvää mun elämässä on ollut, mut jos ei nyt mennä sille tielle tai valutan muutaman kyyneleen täällä toisella puolella ruutua! Tossa mun vapaaviikolla nappailin muutaman kuvan myös itestäni ja laitan ne nyt tänne teidän kaikkien nähtäväksi. 
 photo IMG_4974_zpsdca347a4.jpg
 photo IMG_4988_zps29aaff62.jpg  photo IMG_5008_zps9f3beb1a.jpg  photo IMG_5012_zps5dceef61.jpg  photo IMG_5016_zpsf96fcd76.jpg  photo IMG_5018_zps50453bd0.jpg
Mostly leikin siis joko Simban tai Zeekin kanssa. Simba vaan enimmäkseen halus leikkiä joko mun sormilla tai mun varpailla, mikä ei tuntunu kauheen kivalta. Mutta ei sen niin väliä hei, elämää se vaan on ! Mut oli meillä hyvätki hetket Simban kanssa, se mm. yhtenä päivänä kun katoin jalkapalloa ni makasi mun mahan päällä ihan kiltisti : ) 

Mun vapaaviikkoon siis kuului lähinnä vaan nukkumista, kavereita ja R, noiden elukoiden kanssa leikkimistä, auringonpalvontaa, vaeltelua ja yksinolosta nauttimista. Ei siinä sen kummempaa! Paitsi niin, en tiiä oonko maininnut, mutta sillon pari viikkoa sitten perjantaina mä menin juoksemaan Beaver Creekin rinteitä ylös ja olin yksin koska kaikki muut oli töissä. No, juoksin jonku aikaa ylös ja sitte päätin, että lähen takas ku pyörryn muuten ilman vettä tms. Siinä takastullessa ku kiidin alas niin yhtäkkiä huomasin edessäni sellasen kohtuu ison mustan järkäleen, nice karhuhan se siinä. MAHTAVAA! Pysähdyin samantien ja olin ihan paniikissa, että mitä jos se nyt hyökkää, ei mulla oo mitään mahdollisuutta selvitä hengissä. Hengitin vaan syvään ja mietin, että kyllä tää tästä. Sitten se käänsi päänsä mua kohti ja mun sydän hyppäs mun kurkkuun, olis vaan niin paljon tehnyt mieli juosta karkuun! Pää kylmänä kuitenki ni pysyin vaan paikallani ja se karhu jatkoi matkaa. Ongelma vaan oli siinä, että miten pääsen takasin kun se meni sinne mistä mä olin just hetki sitten tullut ylös. No, siinä vasemmalla huomasin sellasen erittäin mutasen ja kivikkoisen pienen kujan ja näin taloja siellä sen päässä joten lähdin vaan ihan täysillä juoksemaan pois, ihmisten joukkoon. HUH voin kertoa, oli pikkusen pelottavaa!! Onnekseni se ei ollu mama bear tai sen pentuja. Ja vaikka jo siinä vaiheessa kun sen näin olin ihan poikki juoksemisesta niin se adrenaliinipiikki jonka sain siitä, että haluun selvitä hengissä oli sen verran kova etten tuntenu ees mitään kun lähdin pinkomaan karkuun :D Nyt ehkä naurattaa, mutta sillon oli kyllä hymy kaukana meikäläisestä. Joskus toivoisin, että asuisin jossain missä ei oo tällasia vaaroja. Esim kaupungissa tms. 

keskiviikko 22. toukokuuta 2013

weekly update

Heippa kaikki!

Mulla onkin tänään ollut hyvä aamu, toivottavasti jatkuu samalla tavalla! Ei mulla mitään ihmeellisempää asiaa oo kunhan halusin nyt jotain kirjoitella. Eilen mulla oli taas pitkä päivä, mutta työpäivän jälkeen menin D:n kanssa Westiniin porealtailemaan. NAM ihan tosissaan. Oli niin rentouttavaa vaan ihan tosi unohtaa kaikki, jutella Dn kanssa jne muuta mukavaa. Thank god D vei mut sinne, oli niin hauskaa ja olin tosi hyvällä mielellä sen jälkeen!
 photo westin_zps585772c4.jpg
(kuva)

Otin tossa eilen myös itestäni muutaman kuvan, laitan ne nyt sitten tähän ihan vaan, että saatte kattoa mun kaunista naamaani, hahaha. photo IMG_4325-001_zpsadf49e7e.jpg  photo IMG_4322-001_zps7756b3dc.jpg
Mut siis yks juttu, mikä on toi booty?? Se ei oo ees paha tässä kuvassa mut on mulla muutama muukin kuva, jossa se on oikeesti paha. Herraisä.

Ja sitten löysin jotain muutakin mukavaa nettiä kun satuin ihan vaan selailemaan. photo edwardsco_zps6752fc98.jpg
JEE hei. Voi elämä miks mä eksyn aina tällasiin paikkoihin : ) No voinpahan huvittaa itteeni sitten. Mutta enpä oo kyllä tavannut ketään, joka olis sinkku ja täältä. Kaikki on aina noista viereisistä kylistä haha. "Flirt with your neighbors on the slopes in the winter." Huvittavaa!!

Eipä mulla nyt muuta tähän väliin. Mun lapsilla alkaa tosiaan kesäloma kahden päivän päästä ja sitten tuun todennäköisesti hajoomaan tänne mutta kattellaan miten se sitten sujuu! Onneks tiistaina on mun eka kesäloma wuhuuu ;)

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

whatcha mean it's only tuesday?

Exactly, whatcha mean with that? Tiistai on jo ohi, ja huomenna on keskiviikko. Ja sitten enää pari päivää niin on weekendddd!!! Sweet.

Tänään oli kyllä ylipitkä työpäivä, tai ei pitkä meni vaan myöhään mikä ärsyttää koska haluisin salilla käydä mut mulle jäis about tunti / vajaa tunti aikaa olla siellä. Möh. Mun täytyy nyt siis muuttaa mun aikataulua ja mennä aamuisin : ( Oon kyl niin aamu-uninen, etten viittis et kai mä sit uhraudun ja meen alle tunniks vetää jonkun himotreenin. Haha in my dreams.

Muutama kuva parilta viime päivältä, okei, suurimmaks osaks otettu tänään!!
 photo IMG_3842_zpscbcedbac.jpg
Zeek oli mun seurana aamupäivällä kun otin pikkasen aurinkoa!♥ Vauvalla on ollut vasen takajalka kipeenä, eilen ei pystynyt tulee ees rappusia ylös ja sitten se vaan itki. Nyyh. Mentiin sitten tänään käymään eläinlääkärissä, mutta ei siellä mitään isompaa vikaa oo, jotain tulehduskipulääkkeitä se kai sai ja lepoa. Kertokaa nyt ku mä sen kanssa täällä oon, että miten pidetään koira levossa???? Siinä mulle hommaa kuulkaa.
 photo IMG_4271_zps3bac9b4f.jpg
Sitä aurinkoa tosiaan, tällä kertaa muistin jopa sen aurinkorasvan! Mitään parempaa kun maata auringossa ja kattella Suomen peliä wuhuu, meni kyllä pikkasen tiukalle mut kyllä se voitto sieltä kaivettiin : D Että terve Slovakia!! 
 photo IMG_4273_zpsdaa2111e.jpg
Tästä kuvasta tulee hyvä fiilis mulle itelle!! Kellohan oli siis puol ysi ku otin tän kuvan illalla, noin tunti sitten, ja nyt ulkona on pilkkopimeetä :o Miten se nyt noin äkkiä? 

Ja sellai pieni loppukevennys, yritin kovasti koittaa mun hostiskän auton peilejä mut ei ihan osunu kohalle toi mun tähtäys .... hahahahaaaa. Oon niin hyvä.
 photo IMG_4255_zps3bc09c85.jpg

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, toivottavasti teillä on ihan mahti viikko tulossa, palataan asiaan  piakkoin!! :) Adios.

sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

welcome summer !

Aaaah miten ihana fiilis on ku voi käyttää taas sortseja ja t-paitaa. TAAS. Siis joskus tossa ennen sitä hirveetä lumimyrskyä paloin kun otin aurinkoa niin joo kyllä, pystyin sillon olemana sortseilla ja t-paidalla. Oikeestaan ihan biksuissa ! Love it . Ja siis nythän on huhtikuun loppu, että mites sitte esim toi heinäkuu?! Tuun olemaan sellanen kiva ravun punanen mitä luultavimmin : D
 photo IMG_3831_zpsef3688b6.jpg
 photo IMG_3848_zps56bdd030.jpg  photo IMG_3849_zps670f27b3.jpg  photo IMG_3850_zps9d314110.jpg
Meen kotikatu. Tai ainakin melkein. Otin kauheen riskin ku menin kuvaa keskelle tietä (huom. täällähän ei normaalisti liiku ku max. yks auto kerrallaan) HAHAHA.
 photo IMG_3886_zps594d165d.jpg
Ai mitenniin oon ilonen auringosta ja lämmöstä!? Rakastan noita mun pinkkejä shortseja kuuhun ja takas ainakin miljoona kertaa, ainoo ongelma on, että ne on pikkasen liian isot. No seuraavaks ku pääsen ostoksille ni ostan noi joka värissä : ) Ja pienemmässä koossa. photo IMG_3891_zps05208e95.jpg
Simbakin melkein tykkäs ku kuvasin sitä. Otin jonkun viis kuvaa ja tää oli viiminen, ilme on sen näkönen, että "mee nyt jo sen kameras kanssa, et nyt jaksais" : DD

Mä kävin myös Vailissa kuvailemassa tänään ku kerran oli hyvä ilma ja olin vapaalla niin miksei! Kävin siellä Lionsheadin puolella, missä mun on pitänyt käydä jo aikapäiviä sitten. No nyt oli hyvä hetki ku siellä ei ollut ketään missään .... Niin kerroinko jo miten tää kylä kuoli ku kausi loppu? Eli on kuollut. No one here.
 photo IMG_3876_zpse6e2919f.jpg  photo IMG_3857_zps528cf87a.jpg  photo IMG_3858_zps2183aae9.jpg  photo IMG_3861_zpsb9764d79.jpg  photo IMG_3863_zpsd1c6c597.jpg  photo IMG_3864_zps32d90ea5.jpg  photo IMG_3867_zps93ba22ec.jpg  photo IMG_3873_zps01d484a8.jpg  photo IMG_3870_zps65c577e0.jpg
Että sellanen on Lionshead Village. Jos mulla olis ollu joku muu mukana ni olisin ottanu kuvia itestäniki mut ehkä huomenissa sitten. Olis jo pari ideaa minne pitää mennä kameran kanssa.

Huomenna olis au pair tapaaminen ja sitten ehkä vähän töitä mut pääosaksi mun pitäis olla vapaalla joten toivon, että ilma on yhtä hyvä kun tänään niin voin mennä aurinkoa ottamaan meen salille, sinne uima-altaan viereen NAM! Tänään kylläkin paloin vähän joten en tiiä miten hyvin se onnistuu mutta kattellaan : ) Oon nyt vaan niin onnellinen ku vihdoin toi "kevät" tuli tänne. Toivon nyt vaan sormet ristissä, ettei mitään lumimyrskyjä tuu enää yhtään. Please, eihän se oo ees paljoo pyydetty.

Mä varasin myös itelleni viikonloppukurssin Baltimoressa, Marylandissa. Se on siis noin 40min Washington DCstä, jonne meen ekaks muutamaks päiväks paria tuttua kattomaan ja lomailemaan !! Siitä tulee ihan mahtavaa toivottavasti. Tule jo toukokuu!! Plus mulla on jo tiedossa yks viikko lomaa kun mun perhe lähtee Grand Canyonille, mutta mä en vielä tiiä mitä mä meinaan tehdä sillon. Aattelin, että voisin joko lähteä Moabiin, Utahiin tai sitten tehä sellasen pienen Denver / Colorado Springs tourin. Kattellaan mikä rahatilanne on ni sen mukaan mennään.

sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

march - april // pictures

Tiedän, että en oo paljon mistään nyt kirjotellut mutta mulla ei just nyt oo hirveesti aikaa eikä sen lisäks kyllä mitään sen ihmeellisempää asiaakaan, että saatte nyt tyytyä näihin kuviin :) Poimin nää kuvat mun puhelimesta ja kamerasta. Ja siis kuvat on viime viikolta sekä tältä kuluvalta viikolta.
 photo Photo0472_zps126da113.jpg

 photo Photo0474_zpsdfbc3492.jpg
Viime viikolla mun lapsilla loppui hiihtotreenit perjantaina mutta keskiviikkona kaikki oli Vail Nordic Centerillä harkoissa vielä niin mulla oli aikaa mennä kävelemään Vailiin ja tietty kahville Starbucksiin. Tällä kertaa ei kyllä näkyny Tuomo Ruutuja siellä! Ainoo vaan, että yks niistä työntekijöistä muistaa jo mun nimen, ai miten niin käyn usein?? Haha, se oli hirveen huvittava tilanne ku se oli vaan, että oliks se sun nimi Kaisa? ÖÖ pieni jäätyminen siinä vaiheessa voin kertoa.
 photo Photo0485_zpsebd71c4f.jpg

 photo Photo0480_zps46c6513c.jpg
Mun ikuinen rakkaus Beaver Creek oli vuorossa viime pe ja la. Onneks ilma oli taas hyvä, niin pysty nauttimaan oikeen kunnolla. Ainoo ongelma tässä vaiheessa talvea on toi lämpötila koska on täällä jo sen +15C parhaimmillaan (okei ei ihan tuolla vuoren huipuilla) niin varsinkin rinteiden alaosat on tosi huonossa kunnossa, ne on ihan sulaneita. Yhdelle kaverille sattui juuri hiukan huonosti ku sukset vaan jäi tavallaan jumiin siihen lumeen ja se kaatu, onneks ei käyny pahemmin mutta kuvitelkaa kun laskette jotain ylijyrkkää mustaa rinnettä ja sitten käy noin : ( Ei olis hauskaa siinä vaiheessa.

Ja kyllä, minä siis oikeesti laskin noiden puiden läpi, enkä vaan teeskennellyt : D

 photo Photo0486_zps0613334f.jpg

 photo EpicMixPhoto63457824_zps29413ff0.jpg
Koska pe ja la oli tavallaan huonoja laskettelupäiviä BC:ssä niin päätettiin T:n kanssa mennä Vailiin sunnuntaina. Ja onneksi mentiin, oli meinaan sen verran huikee päivä!! Me mentiin tietty ihan sinne vuoren huipulle niin ei siellä ollut se lumi yhtään sulanut. Ja laskettiin myös ns. Back Bowlseja eli tavallaan sitä vuoren takaosaa. Vailissa voi siis laskea sieltä vuoren päältä kumpaan suuntaan vaan toisin kuin Beaver Creekissä. Se fiilis ku pääset oikeesti kunnolla menemään lujaa on ihan parasta!! : ) Ainut asia joka mua on ärsyttänyt ton sunnuntain jälkeen on mun ihana goggle tan joka jäi mulle naamaan ku tietty käytin noita lasejam hehe. Eli mun naama on poskista alaspäin ruskee ja sitte silmät ja otsa jne on ihan valkosia. Oon sitte kai officially Coloradolainen, tää on kai se definition, joka määrittää sen ootko true Coloradolainen. Huvittavaa!
 photo Photo0492_zps3b328a0a.jpg
Sitten tällä viikolla mun lapsilla alko kevät/kesäharrastukset ja oonki ollut koko viikon aika kiireinen ku aikataulu on taas mennyt uusiksi! No ei siinä sen kummempaa, vaatii vaan vähän totuttelua taas : ) KJ ja D pelaa lacrossea, I jalkapalloa mutta mä en tiiä mitä H meinaa tehdä, kai se taas pyöräilee. Tää kuva on torstailta kun olin kattomassa KJn ekoja lacrosse harkkoja, ja siis ei takkia ja ballerinat jalassa, eikä ollut ees kylmä!! KESÄ TULEE vielä ehkä tännekin ....
 photo Photo0491_zpsa2c9338d.jpg
Ja kun tuli puhe kesästä niin samaisena torstaina menin lukemaan meen parvekkeelle sortsit ja bikiniyläosa päällä, olin ehkä 45min yhteensä siinä auringossa ja mulla on sitten tosiaan rajat jo jäänyt : sekä jalkoihin että rintakehään. JEE. Ei hyvä.
 photo Photo0494_zpsf57f974e.jpg

 photo Photo0496_zpsb9eade54.jpg
Eilen oli mulle treenipäivä taas, menin salille, en kyllä kovin kauaa jaksanut olla mut loppuajan lojuin sitten porealtaassa. Kyllä kelpaa! Kesällä tuolla on varmaan ihan huippua, toivon vaan, että mulla on aikaa mennä : D
 photo Photo0503_zps580d7351.jpg
Perjantaina menin ulos illalla (jälleen surprise surprise) mutta ennen sitä vein H:n kahville kun se odotti jotain kaveriaan hakemaan sitä. Puhuttiin siinä sitten kaikesta, elämästä näin niinkun yleisesti! Sitten se lähti ja mä pääsin kotiin valmistautumaan iltaan, joka jälleen kerran oli täynnä tapahtumia. Kyyneleitä, naurua, tanssia, juomia ja parhaita ihmisiä : ) Noin sen kai voi tiivistää.
 photo Photo0504_zps3008fde5.jpg
Tänään olin laskemassa, luulin että olisin voinu laskea koko päivän mutta mun piti lähteä siinä puolenpäivän jälkeen viemään H kotiin. Olisin vaan halunnut laskea R:n kanssa mutta se tuli vasta sillon ku mä lähdin ni kai se jää sitten ens viikonloppuun tai sitten me ei päästä ikinä laskemaan kahdestaan :(( Mutta mulle iloa tuotti mun ihan upouusi Burtonin pinkki laskettelutakki, LOVE IT !! Ei oo mitään paremaa kun toi takki tosissaan ♥ 


Mutta niille tiedoksi, joita nää lasketteluasiat jo kyllästyttää niin rinteet suljetaan tosiaan ensi viikonloppuna, joten ei hätää nää jutut loppuu kyllä aikanaan! 
Toivon, että kaikilla teillä on ollu ihan tosi hyvä viikonloppu ja että huominenkin on vielä loistava, palataan asiaan kunhan keksin jotain mistä kirjottaisin. Puspus moimoi!

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

random photos // last couple of weeks

Haha, mä en enää ees tiedä miten monta kertaa oon kirjottanu laskettelusta mut ei kai se haittaa? Se on vaan mun lemppariharrastus täällä nyt tähän asti :) Mut pyydän anteeks niiltä, jotka ei siitä jaksa lukea. Oon vaan ite ihan fiiliksissä täällä päässä ni en välttämättä ees tajuu mistään mitään. photo Photo0441_zpsf1794ba6.jpg  photo Photo0440_zps13ae937e.jpg  photo Photo0439_zps2d7e080c.jpg
Anyways, parisen viikkoa sitten menin mun hollantilaisen kaverin Tn kanssa laskemaan sunnuntaina koska oltiin molemmat vapaalla. Beaver Creekissä oltiin niinku suurimman osan ajasta ollaan. Mentiin laskemaan Arrowheadin puolelle sinisiä rinteitä ja mun kaveri sanoi, että hän ei oo yhtä mustaa rinnettä tehnyt, että mennäänkö siihen? Olin tietysti heti mukana, että tottakai. No sitten ku päästiin siihen rinteeseen ni joo eikä mitään, se oli täynnä sellasia kumpareita. JOOOO. Pysähdyttiin sinne rinteen yläosaan ja tuijotettiin alas ja sitte toisiamme. Meillä ei ollut vaihtoehtoa ku yrittää päästä alas hengissä. Kumpikaan meistä ei oo laskenut noita kumpareita ennen eikä tosissaan oo kyllä mun juttu voin kertoa!!! Kaaduin ehkä vaan viis kertaa mut pääsin suuremmitta vahingoitta alas.

Ihan kiva noin ensialkuun kun oon just päässyt mustille rinteille ni päätyä tollaseen. HUH voin kertoa. Mä kyllä vannoin, etten enää ikinä laske noita. Ja hyvin se kestikin se mun lupaus. Jopa viikon. Viikko sitten lauantaina siis oltiin saman kaverin kanssa mutta meidän seurassa oli kolme herrasmiestä ja laskettiin sitten niiden kanssa. Ja koska seurattiin niitä, niin päädyttiin toiselle samanlaiselle rinteelle, ainoo vaan, että se oli vielä pidempi rinne. Pojathan laski rinteen alas ennenku mä pääsin alkuun. Sama homma molemmat katottiin toisiamme että voi elämä, ei me voida taas olla tässä tilanteessa. Katoin alas, että missä ne pojat on. No siellä ne makas maassa oottamassa meitä. Mä olin meistä kahesta nopeempi enkä kaatunut ku kai kerran (mut sen verran kova oli se rinne, että takapuoli oli kipee useemman päivän) mutta siis kun pääsin alas, ilmotin pojille, että jos yhdellekään tollaselle erehdytte enää ni mä tapan teidät ihan tosissaan. Sen jälkeen kyllä laskettiin ihan normirinteitä!!


Sunnuntaina mä alotin mun uuden harrastuksen täällä: jalkapallon! Jee oon ihan tosi innoissani, sitä on kerran viikossa sunnuntaina ja se on tosi rentoa kyllä, että ei paineita. Sovin meneväni syömään Rn kanssa tiistaina ja niin me tehtiinkin, oltiin Vailissa.  photo Photo0447_zps2163918e.jpg
Solaris. Tossa vieressä on sellanen pieni luistelukenttä ja näin suomalaisena voin sanoa, että kaikki ei kyllä osaa luistella ei sitten ollenkaan. Huvittavaa välillä kattoa sitä yrittämistä. Ja en siis puhu pikkulapsista , vaan ihan aikuisista.  photo Photo0450_zps0a0e9cf3.jpg  photo Photo0449_zpsa1fe3a34.jpg
Torstai oli mulle taas toinen laskettelupäivä. Ilma oli ihan loistava ja lämpöäkin taisi olla se 50F mikä oli tosi lämmin. Mulla oli ihan liikaa vaatetta päällä. Mutta torstai oli ehkä paras päivä niinkun mun laskemisen osalta, mä menin ensinnäkin ihan todella lujaa, en kyllä hidastellut ees niillä mustilla rinteillä. Ja ei, mä en siis laskenut tossa alemmassa kuvassa näkyvää kumparerinnettä, vaan laskin sen viereisen, joka oli jyrkin mitä oon tähän asti laskenut. Se fiilis ihan tosi kun pääset alas ja katot ylös, että mikä seinä se on ollut niin on ehkä paras ikinä!! Adrenaliini.

Mun perjantain ohjelmaan kuului seuraavaa:
 photo Photo0453_zps116f5642.jpg  photo Photo0454_zps65067f21.jpg  photo Photo0456_zps64dfb91f.jpg
Mä olin tosiaan evakossa koska en halunnut olla kotona, meillä oli jotain tyyppejä putsaamassa näitä kokolattiamattoja niin aattelin että teen sitten jotain hyödyllistä ja menin salille ja lojumaan hetkeks porealtaaseen. Kelpas! Ja tais muuten kelvata jollekin muulle, nimittäin siellä ulkona joku makas bikineissä ottaen aurinkoa ...... ja lämpöä tais olla se just +15C. Et onnee vaan jos sait keuhkokuumeen tms mukavaa. Katoin vaan silleen, että mitä, edes minä, joka tulen kylmästä Suomesta ni en oo ihan noin hullu. Mahtokohan sitte olla jostain Alaskasta : D 

Kuntoilun lisäksi perjantaihin mahtui taas ulkoilua illalla Tn kanssa. Tää tais olla ihan ensimmäinen kerta kun kumpikaan meistä ei tykännyt olla siellä. Saattoi ehkä johtua joistain henkilöistä, joita ei ikinä näkynyt siellä mutta ei siitä sen enempää. Toivottavasti ens perjantai olisi vähän parempi. Paitsi että mun pitää olla töissä koko lauantai joten siitä tulee ihan mielenkiintosta ....

Lauantaina mulla oli pieni vieras koska luin tätä:
 photo Photo0458_zpscff53aed.jpg
Paras kirja muuten !! : D Kyllä ne vaan menee "to the potty" kun tietää, että palomiehet/poliisit/opettajat/lentäjätkin käy.

Ei mulla hirveesti muuta asiaa oo taaskaan. En tajuu ihan tosissaan miten tää meni tähän. Mun on pitäny mennä monta kertaa kuvailemaankin esim. Lionsheadiin mutta en oo ikinä saanu aikaseksi. Ehkä huomenna koska pitää siellä poiketa muissakin asioissa! Toivon ihan teidän takia, että nyt otan itteeni niskasta kiinni tän bloggaamisen kanssa. I'm so bad. 


PS. Miten tää suomen kirjottaminen voi olla näin vaikeeta?? Kaikki kuulostaa mun korvaan paremmalta englanniksi ja sitte en enää tiedä mitä se kyseinen asia on suomeksi. Americanized huh?