Näytetään tekstit, joissa on tunniste vacation. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste vacation. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 2. lokakuuta 2013

phoenix //az

Guten Morgen! 

Nyt on sellai fiilis, et lähtis kyllä vaikka saksaks just nyt. Hahaha, todellisuudessa ei. Mut matkakertomus vol 1000 ainakin tulossa. Onks nää jo ihan puuduttavia?? Mua vähän itteeni puuduttaa, kun haluisin jakaa kaikki kuvat ja kertoo kaikki stoorit mut ei se nyt niin sit mee ku en mitenkää voi jakaa kaikkee aikaani pelkästään koneelleni : ) photo IMG_6245_zpsd95fb341.jpg
Me sohvasurffailtiin tuolla Phoenixissa, tarkemmin ottaen Peoriassa, erään erittäin mukavan tyypin ja sen pojan luona. Oli ihan mahtavaa, ne vei meidät ympäri Phoenixia autolla ja kertoivat paljon juttuja. Lopulta niiden luota löytyi tällainen lasi mikä laitetaan pöydän päälle!!! Siellähän se rakkaus on : ) 
 photo IMG_6247_zpse49a0333.jpg
Ei lähetty Flagstaffiin vielä tänä päivänä, matkalla Grand Canyonille sen läpi kuitenki ajettiin.
 photo IMG_6249_zps3bec1bd7.jpg
Downtown Phoenix
 photo IMG_6254_zps41afa8f3.jpg
Meidät kierrätettiin myös noille vuorille tuolla ylhäällä. Se oli vähän kun Twin Peaks SF:ssä, sieltä näki koko cityn.
 photo IMG_6255-001_zpsa579286c.jpg
Sen vuoren nimi oli South Mountain ja näkymät tosiaan ihan törkeen hienot. Tossa vaiheessa kello oli ehkä viisi, ja lämpöä silti riitti ihan kevyesti. Tosiaan Phoenixissä oli sen +43C sillon kun oltiin siellä, ei kovin inhimillistä nukkua tai tehdä yhtään mitään muutakaan. Mut en valita nyt täältä kylmyydestä ....
 photo IMG_6263_zps88dad570.jpg

 photo IMG_6256_zpse090455a.jpg
Sieltä löytyi myös just sen näkösiä kaktuksia kun olin kuvitellutkin. Muuten se oli vähän pettymys, olin kuvitellut että se ajomatka SD:stä olis ollut sellasta extreme ajoa jonkun ihan hullun erämaan läpi, mutta ei. Siellä oli suurimmaks osaks PELTOA ihan ku Suomessa, ja vielä vehreetä sellasta!!!!! Meni pikkasen noi kuvitelmat uusiksi :D 

Hyvää loppuviikkoa kaikille! 

tiistai 1. lokakuuta 2013

la jolla

Helou, San Diegosta jatketaan. Päätin vaan tehdä näille biitsikuville oman postauksen. Tässä siis kyseessä pohjoiseen San Diegosta sellainen erittäin söpö kaupunki ku La Jolla. Sieltä nää kuvat siis, var så goda.
 photo IMG_6038-001_zps13426bc5.jpg

 photo IMG_6062-001_zps62b951c1.jpg
Toi päivä oli yks niitä useita kun oli taas pilvetön taivas ja niin kuuma auringossa, että noilla shortseilla ja topilla oli ihan tarpeeks lämmin. Toi vesi ei kyllä ollut kovin lämmintä, et vaik olis ollut ne biksutki mukana, niin en tiedä olisko silti tultu mentyä.
 photo IMG_6047-001_zps7f199216.jpg

 photo IMG_6050-001_zpsa9cf4704.jpg
Tää oli myös vielä sillon kun olin ns. "valkonen" elikkä en niin ruskea kun nyt :D
 photo IMG_6127-001_zps4c5ff4ad.jpg
Henriikan muistan sanoneen kun istuin tohon kivelle, et miten sä uskallat kun tosiaan se oli ihan reunalla, tai sillain niinkun tavallaan ulokkeena tosta muusta kalliosta. Hahah no kyllä siinä vähän kun katseli alas niin oli, että jos tästä nyt tipun niin se on menoa sitten. Mutta siis näkymät oli kyllä ihan mahtavat koko paikassa. Huhhuh.
 photo IMG_6158-002_zpscd4e67f1.jpg

 photo IMG_6160-001_zps838a877f.jpg

 photo IMG_6212-001_zps20647302.jpg
Jos se jollekin ei vielä tullut selväksi, niin pelle tässä moi! :D :D Mut eihä siinä. Oltiin muuten molemmat valkosilla shortseilla matkassa, ja sitten kun kuvattiin jotain kameralla (selkä mereen päin) niin sellanen ihan sairaan iso aalto tuli ja kasteli meidän molempien shortsit, ihan siis käytännössä kokonaan. Onneks ei ollut niitä pinkkejä alusvaatteita jalassa ku oli siinä pikkasen läpinäkyvää vaatetta päällä kummallakin. Se oli lähinnä vaan hauskaa. 

Mutta siinä siis SD osuus matkasta, mä en nyt kaikkia stooreja tosiaan kirjottele. Ne jääköön mun ja Henriikan välisiksi, ja ehkä joku kaveri jostain jotain saa irti mutta muuten ei. Oon nyt tosiaan ollut sen 5pv Suomessa ja kattelen jo nyt näitä kuvia sillain, että haluun takas asap! Mites tässä pitäis esim kylmä talvikin vielä kestää :o HELP WANTED! Palataan seuraavaksi sitten Phoenixillä.

sunnuntai 22. syyskuuta 2013

video part 4

Aloha!

Still here on Maui, we finally got our internet working for like two seconds, so I'll use the time for sharing you guys the fourth part of our roadtrip videos! This time, it's from SoCal as in Southern California - Los Angeles area. We'll head back to mainland USA tomorrow, so we got to take everything out of this last evening! Enjoy the video and I think you'll get some more pictures shortly. Mahalo! ♥

tiistai 17. syyskuuta 2013

san francisco

HUH, voin kertoo, että tästä sarjasta tulee ihan hirveeeeeeen pitkä! Valitsen siis mun kuvista vaan ne parhaimmat ja harvat ja valitut, etten täytä tätä nyt kuvilla. En vaan jaksa. Laiskuus iski meikäläiseen jo aikapäiviä sitten mutta yritän nyt edes hiukan. Just for you!

Me and Henriikka started our journey in San Francisco, and here you go, some photos along the way. 
 photo phone3_zps76ef7b2e.jpg
At Denver Int'l Airport waiting for my boarding.
 photo IMG_5297-001_zps96d2d123.jpg  photo IMG_5347-001_zps0001fc59.jpg  photo IMG_5419-001_zps25c8cd05.jpg
Fisherman's Wharf and Pier 39 with its cute sea lions!!
 photo IMG_5429-001_zpsb64fa0f1.jpg

 photo IMG_5447-001_zpsf598d337.jpg
 photo IMG_5453_zps0105a29c.jpg
Russian hill, the climb on the top was super steep. Take good shoes with you if you plan on walking there!!
 photo IMG_5497-001_zpsdede2f6c.jpg  photo IMG_5634-001_zps17c167fe.jpg  photo IMG_5623-001_zps96cb4b50.jpg  photo IMG_5723-001_zpsa77fc2a5.jpg  photo nimetoumln_zpscbf12622.jpg  photo IMG_5736_zps6205cf00.jpg  photo IMG_5739_zpsadcf697e.jpg
The Golden Gate and its surroundings. Our day started off really cloudy and we were kinda disappointed but afternoon it cleared out for a little while and we got to see the bridge all the way.
 photo IMG_5751_zps4b39428d.jpg  photo IMG_5752-001_zps445478a1.jpg  photo IMG_5773_zps59808f80.jpg
Twin Peaks overlooking all of San Francisco. It was pretty. Definitely something you should see if you're going that way!

Have a good week all of you, we'll enjoy ourselves on Maui, HI for another week and then LA. Expect some posts along the way, mostly photos of our previous stops! :) Peace out folks!

sunnuntai 8. syyskuuta 2013

video part 2

Noonniiin nyt päästiin taas vauhtiin! Älkää silti nyt vielä innostuko, kyllä tää tästä taas hiipuu. Jos tää netti nyt toimisi sen aikaa, että saisin tän videon teille taas laitettua niin olisin enemmän kun onnellinen, ja kaikki tää tappelu tän kanssa unohtuis. 

Mutta siis, sen pidemmittä puheitta, mun ja Henriikan video number 2!!! :) Olkaa hyvä. 


P.S. Yritän unohtaa miten nolo oon ............

maanantai 27. toukokuuta 2013

will be happy next week

 photo weather1_zps23f6f5f3.jpg
Että oon sitte onnellinen Washingtonissa hopefully!! Olis semi hyvä jos toi sitten kans pitäis paikkansa. 

sunnuntai 5. toukokuuta 2013

destination not unknown

Mun seuraavat lomat tulee kulutettua näissä seuraavissa paikoissa: photo 00111_zps4b7be430.jpg  photo 00113_zps2c0eda98.jpg  photo 00112_zps802e77bf.jpg
Arvauksia, minne tämä tyttö lähtee? Keskimmäinen paikka tuskin on hirveen vaikee arvata .....

sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

welcome summer !

Aaaah miten ihana fiilis on ku voi käyttää taas sortseja ja t-paitaa. TAAS. Siis joskus tossa ennen sitä hirveetä lumimyrskyä paloin kun otin aurinkoa niin joo kyllä, pystyin sillon olemana sortseilla ja t-paidalla. Oikeestaan ihan biksuissa ! Love it . Ja siis nythän on huhtikuun loppu, että mites sitte esim toi heinäkuu?! Tuun olemaan sellanen kiva ravun punanen mitä luultavimmin : D
 photo IMG_3831_zpsef3688b6.jpg
 photo IMG_3848_zps56bdd030.jpg  photo IMG_3849_zps670f27b3.jpg  photo IMG_3850_zps9d314110.jpg
Meen kotikatu. Tai ainakin melkein. Otin kauheen riskin ku menin kuvaa keskelle tietä (huom. täällähän ei normaalisti liiku ku max. yks auto kerrallaan) HAHAHA.
 photo IMG_3886_zps594d165d.jpg
Ai mitenniin oon ilonen auringosta ja lämmöstä!? Rakastan noita mun pinkkejä shortseja kuuhun ja takas ainakin miljoona kertaa, ainoo ongelma on, että ne on pikkasen liian isot. No seuraavaks ku pääsen ostoksille ni ostan noi joka värissä : ) Ja pienemmässä koossa. photo IMG_3891_zps05208e95.jpg
Simbakin melkein tykkäs ku kuvasin sitä. Otin jonkun viis kuvaa ja tää oli viiminen, ilme on sen näkönen, että "mee nyt jo sen kameras kanssa, et nyt jaksais" : DD

Mä kävin myös Vailissa kuvailemassa tänään ku kerran oli hyvä ilma ja olin vapaalla niin miksei! Kävin siellä Lionsheadin puolella, missä mun on pitänyt käydä jo aikapäiviä sitten. No nyt oli hyvä hetki ku siellä ei ollut ketään missään .... Niin kerroinko jo miten tää kylä kuoli ku kausi loppu? Eli on kuollut. No one here.
 photo IMG_3876_zpse6e2919f.jpg  photo IMG_3857_zps528cf87a.jpg  photo IMG_3858_zps2183aae9.jpg  photo IMG_3861_zpsb9764d79.jpg  photo IMG_3863_zpsd1c6c597.jpg  photo IMG_3864_zps32d90ea5.jpg  photo IMG_3867_zps93ba22ec.jpg  photo IMG_3873_zps01d484a8.jpg  photo IMG_3870_zps65c577e0.jpg
Että sellanen on Lionshead Village. Jos mulla olis ollu joku muu mukana ni olisin ottanu kuvia itestäniki mut ehkä huomenissa sitten. Olis jo pari ideaa minne pitää mennä kameran kanssa.

Huomenna olis au pair tapaaminen ja sitten ehkä vähän töitä mut pääosaksi mun pitäis olla vapaalla joten toivon, että ilma on yhtä hyvä kun tänään niin voin mennä aurinkoa ottamaan meen salille, sinne uima-altaan viereen NAM! Tänään kylläkin paloin vähän joten en tiiä miten hyvin se onnistuu mutta kattellaan : ) Oon nyt vaan niin onnellinen ku vihdoin toi "kevät" tuli tänne. Toivon nyt vaan sormet ristissä, ettei mitään lumimyrskyjä tuu enää yhtään. Please, eihän se oo ees paljoo pyydetty.

Mä varasin myös itelleni viikonloppukurssin Baltimoressa, Marylandissa. Se on siis noin 40min Washington DCstä, jonne meen ekaks muutamaks päiväks paria tuttua kattomaan ja lomailemaan !! Siitä tulee ihan mahtavaa toivottavasti. Tule jo toukokuu!! Plus mulla on jo tiedossa yks viikko lomaa kun mun perhe lähtee Grand Canyonille, mutta mä en vielä tiiä mitä mä meinaan tehdä sillon. Aattelin, että voisin joko lähteä Moabiin, Utahiin tai sitten tehä sellasen pienen Denver / Colorado Springs tourin. Kattellaan mikä rahatilanne on ni sen mukaan mennään.