Still here on Maui, we finally got our internet working for like two seconds, so I'll use the time for sharing you guys the fourth part of our roadtrip videos! This time, it's from SoCal as in Southern California - Los Angeles area. We'll head back to mainland USA tomorrow, so we got to take everything out of this last evening! Enjoy the video and I think you'll get some more pictures shortly. Mahalo! ♥
Näytetään tekstit, joissa on tunniste video. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste video. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 22. syyskuuta 2013
video part 4
Aloha!
lauantai 14. syyskuuta 2013
video part 3
Aloha!
Greetings from the beautiful island of Oahu, HI. Täällä ollaan joo. Hyvin selvittiin vaikka se päälle viiden tunnin lento aika tuskaa olikin :D Ja se auton palauttaminen ja sinne löytäminen ja meidän lennolle tsekkaaminenkin meni aika tiukille, mutta selvittiin ja nyt rentoudutaan. Ennen kun pääsen teille kertomaan jutuista niin laitan tän meen uuden videon. Tsekkailkaa, ja kertokaahan mitä tykkäätte. Henriikka sitä videoa tossa lennolla editoi ja fiksaili kun meikäläinen nukkui, oon hyvä kaveri. HUPS.
Siinä! Vitsit, että totesin just Henriikalle, että näytänpä niin iloselta. HUUHHHUH että elämä on mullakin rankkaa, eli seuraavissa videoissa meikän näkee sitten VAIN JA AINOASTAAN hymy huulilla, ellen nyt ihan oo kuoleman kielissä :D :D
Adios ja mahalo!!
Greetings from the beautiful island of Oahu, HI. Täällä ollaan joo. Hyvin selvittiin vaikka se päälle viiden tunnin lento aika tuskaa olikin :D Ja se auton palauttaminen ja sinne löytäminen ja meidän lennolle tsekkaaminenkin meni aika tiukille, mutta selvittiin ja nyt rentoudutaan. Ennen kun pääsen teille kertomaan jutuista niin laitan tän meen uuden videon. Tsekkailkaa, ja kertokaahan mitä tykkäätte. Henriikka sitä videoa tossa lennolla editoi ja fiksaili kun meikäläinen nukkui, oon hyvä kaveri. HUPS.
Siinä! Vitsit, että totesin just Henriikalle, että näytänpä niin iloselta. HUUHHHUH että elämä on mullakin rankkaa, eli seuraavissa videoissa meikän näkee sitten VAIN JA AINOASTAAN hymy huulilla, ellen nyt ihan oo kuoleman kielissä :D :D
Adios ja mahalo!!
lauantai 7. syyskuuta 2013
video part 1
Terrve kaikki!
Ensinnäkin pahoittelen syvästi tätä radiohiljaisuutta mutta oon päättänyt etten istu koneella koko mun travel monthia, joten te saatte viiveellä näitä postauksia! Mutta tärkein on se, että mä oon vielä elossa. Ajaminen Kaliforniassa on sujunu enemmän kun hyvin vaikka liikenne voi ollakin pikkasen hullua. Minä ja Henriikka päätettiin tehdä meidän matkasta tällanen pieni videosarja, joten teillekin sen tänne jaan jos haluatte katsella mitä ollaan tehty. Kirjottelen tosiaan sitten kuvien kera myöhemmin kun ehdin ja kun on sellanen netti, joka ei pätkäse joka toinen sekunti :D :D
Mutta tän videon myötä, palaillaan. Me ollaan Vegasissa tällä hetkellä ja huomenna lähdetään Los Angelesiin. Siellä on pari ihan mahti juttua odottamassa, mutta olkoon se vielä salaisuus!!
BESOOS!♥
Ensinnäkin pahoittelen syvästi tätä radiohiljaisuutta mutta oon päättänyt etten istu koneella koko mun travel monthia, joten te saatte viiveellä näitä postauksia! Mutta tärkein on se, että mä oon vielä elossa. Ajaminen Kaliforniassa on sujunu enemmän kun hyvin vaikka liikenne voi ollakin pikkasen hullua. Minä ja Henriikka päätettiin tehdä meidän matkasta tällanen pieni videosarja, joten teillekin sen tänne jaan jos haluatte katsella mitä ollaan tehty. Kirjottelen tosiaan sitten kuvien kera myöhemmin kun ehdin ja kun on sellanen netti, joka ei pätkäse joka toinen sekunti :D :D
Mutta tän videon myötä, palaillaan. Me ollaan Vegasissa tällä hetkellä ja huomenna lähdetään Los Angelesiin. Siellä on pari ihan mahti juttua odottamassa, mutta olkoon se vielä salaisuus!!
BESOOS!♥
Tunnisteet:
california,
friends,
san francisco,
travel,
video
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)