Näytetään tekstit, joissa on tunniste warm. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste warm. Näytä kaikki tekstit

tiistai 1. lokakuuta 2013

san diego

GREETINGS FROM FINLAND! I'm back in business. Huhhhuh matkustuksesta on selvitty, ja jet lag alkaa nyt olemaan silleen ihan suht kuosissa. Ollaan nyt tosiaan oltu Suomessa torstai yöstä asti, eli sen nelisen päivää. Eiköhän se tästä. Hassua tää on todellakin, ja kyllä vieroksun vielä useita asioita mutta kyllä se ajan kanssa. Ekat kaks päivää meni siinä alkuahdistuksessa, mutta nyt taas arkiasioiden parissa en ehdi niin paljon edes ajattelemaan. Kirjottelen nyt teille nää meidän matkakertomukset ja sitten vähän siitä mitä mulle on jäänyt käteen vuodestani Coloradossa. Mutta nyt SD, olkaa hyvä.
 photo IMG_5879-001_zps4a41c495.jpg
Meikäläiset suuntasi sitten ekana iltapäivänä Pacific Beachille. Oli kyllä kiva. Oli lämmin ja ihmisiä ympärillä ihan tarpeeks mutta ei niin paljon, että ahistaisi. Siellä oli tosi paljon kivempi fiilis kun LA:ssa beachillä, jotenkin paljon rennomman olonen, sitä on niin vaikeeta selittää. 
 photo IMG_5907-001_zps27ca4df6.jpg
Oli siellä muutama muuki ihminen tullu nauttimaan auringosta. OHO.
 photo IMG_5901_zps4a20c133.jpg '
Nää oli ilo silmälle, vaikka ei ne nyt kovin hyvännäkösiä ollutkaan mut vaan se, että oot tossa laudan päällä tekees temppuja ni oli kiehtovaa. Otin siis oppia näiltä ....
 photo IMG_5918-001_zps3fcc1e16.jpg
 photo IMG_5919-001_zpsd41096a5.jpg
 photo IMG_5920-001_zps0cae3651.jpg
Ni mites tosta sitten kämppä iskä?? :) Silleen vaik aikaistettu 25-vuotislahja. OKEEEI käy. 
 photo IMG_5968_zps8bbc183b.jpg
Syötiin ekaa kertaa elämässä Henriikan kanssa niin korealaista ruokaa. Mua vähän epäilytti ennen kun sinne mentiin, että mitä mä uskallan syödä ku (jotkut tietää) oon pikkasen nirso ruuan suhteen. Mutta se oli yllättävän hyvää, ja ihan sellasta mitä voisin uudelleenkin ottaa. Ainiin ja se soju shotti oli ihan "hyvää". Kun vodkaa olisi juonut, hyi.
 photo IMG_5974_zps77dde40c.jpg

 photo IMG_6000_zpsf9f721b4.jpg
Kävästiin yhtenä päivänä meksikolaistyylisessä Old Townissa, kierreltiin turistikauppoja tms syötiin ruokaa ja sitten lähettiin pois. Ei siellä nyt mitään sen ihmeellisempää ollut, että siellä olisi koko päivän voinut viettää mutta tulipahan sekin nähtyä!
 photo IMG_6009_zpsb4ef07b7.jpg
Mehän siis ajettiin osaksi tota Hwy 101:stä alas sinne pohjois LA:hin ja sitten aina San Diegoon asti. Näytän typerältä mut ignooratkaa se.
 photo IMG_6031_zps341f7e9e.jpg
Tää oli sellanen hyvä vitsi, ku näytti ihan ku oltais käyty oikeesti Meksikon puolella, että laitan tän meidän porukoille ja sanon, että käytiin sitte Meksikon puolella, mutta sitten se jäi kokonaan totetuttamatta. HÖH. Äiti olis varmaan friikannut kotona :D

Kokonaisuudessaan San Diego oli meille erittäin kiva city. Se oli ainakin mulle toinen mun lemppareista koko matkan aikana! Että voin kyllä vaan suositella käymistä jos mietitte, että minne Caliin haluisitte mennä. Mä jatkan nyt tätä päivää, pitää hoitaa asioita täällä Suomen päässä ja myöhemmin sitte tapaan taas kavereitani!! Hullua nähdä yli vuoden jälkeen.

Hyvät alkuviikot kaikille, kuullaan taas pian! :)

sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

summer love you !

 photo edwards_zps2992bc00.jpg
Niin no en nyt sitte tiiä voiko tätä oikeesti kesäksi kutsua kun täällä on sen +20C vaan päivällä. Verrattuna siihen DCn +33C ni täällä on kyyyyyylmä : D Mutta rakastan noita mun uusia shortseja kuuhun ja takas. Onha ne aika kirkkaat mut ei haittaa. Ja sit toisekseen rupesin kattelee noita mun jalkoja, joooo onha nen nyt astetta tummemmat ku mun muu vartalo mut ei kai silläkään niin väliä! 

Ei mulla sitten muuta, kunhan nyt vaan kirjottelin huvikseni. Tänään mennään ulkoilemaan taas pitkästä aikaa, miten mahdan jaksaa koska oon nukkunu tosi huonosti viime yönä , katsellaan. Anyway here I come GoPro Mountain Games, toivottavasti on hyvät bailut!!! Palataan .....

sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

welcome summer !

Aaaah miten ihana fiilis on ku voi käyttää taas sortseja ja t-paitaa. TAAS. Siis joskus tossa ennen sitä hirveetä lumimyrskyä paloin kun otin aurinkoa niin joo kyllä, pystyin sillon olemana sortseilla ja t-paidalla. Oikeestaan ihan biksuissa ! Love it . Ja siis nythän on huhtikuun loppu, että mites sitte esim toi heinäkuu?! Tuun olemaan sellanen kiva ravun punanen mitä luultavimmin : D
 photo IMG_3831_zpsef3688b6.jpg
 photo IMG_3848_zps56bdd030.jpg  photo IMG_3849_zps670f27b3.jpg  photo IMG_3850_zps9d314110.jpg
Meen kotikatu. Tai ainakin melkein. Otin kauheen riskin ku menin kuvaa keskelle tietä (huom. täällähän ei normaalisti liiku ku max. yks auto kerrallaan) HAHAHA.
 photo IMG_3886_zps594d165d.jpg
Ai mitenniin oon ilonen auringosta ja lämmöstä!? Rakastan noita mun pinkkejä shortseja kuuhun ja takas ainakin miljoona kertaa, ainoo ongelma on, että ne on pikkasen liian isot. No seuraavaks ku pääsen ostoksille ni ostan noi joka värissä : ) Ja pienemmässä koossa. photo IMG_3891_zps05208e95.jpg
Simbakin melkein tykkäs ku kuvasin sitä. Otin jonkun viis kuvaa ja tää oli viiminen, ilme on sen näkönen, että "mee nyt jo sen kameras kanssa, et nyt jaksais" : DD

Mä kävin myös Vailissa kuvailemassa tänään ku kerran oli hyvä ilma ja olin vapaalla niin miksei! Kävin siellä Lionsheadin puolella, missä mun on pitänyt käydä jo aikapäiviä sitten. No nyt oli hyvä hetki ku siellä ei ollut ketään missään .... Niin kerroinko jo miten tää kylä kuoli ku kausi loppu? Eli on kuollut. No one here.
 photo IMG_3876_zpse6e2919f.jpg  photo IMG_3857_zps528cf87a.jpg  photo IMG_3858_zps2183aae9.jpg  photo IMG_3861_zpsb9764d79.jpg  photo IMG_3863_zpsd1c6c597.jpg  photo IMG_3864_zps32d90ea5.jpg  photo IMG_3867_zps93ba22ec.jpg  photo IMG_3873_zps01d484a8.jpg  photo IMG_3870_zps65c577e0.jpg
Että sellanen on Lionshead Village. Jos mulla olis ollu joku muu mukana ni olisin ottanu kuvia itestäniki mut ehkä huomenissa sitten. Olis jo pari ideaa minne pitää mennä kameran kanssa.

Huomenna olis au pair tapaaminen ja sitten ehkä vähän töitä mut pääosaksi mun pitäis olla vapaalla joten toivon, että ilma on yhtä hyvä kun tänään niin voin mennä aurinkoa ottamaan meen salille, sinne uima-altaan viereen NAM! Tänään kylläkin paloin vähän joten en tiiä miten hyvin se onnistuu mutta kattellaan : ) Oon nyt vaan niin onnellinen ku vihdoin toi "kevät" tuli tänne. Toivon nyt vaan sormet ristissä, ettei mitään lumimyrskyjä tuu enää yhtään. Please, eihän se oo ees paljoo pyydetty.

Mä varasin myös itelleni viikonloppukurssin Baltimoressa, Marylandissa. Se on siis noin 40min Washington DCstä, jonne meen ekaks muutamaks päiväks paria tuttua kattomaan ja lomailemaan !! Siitä tulee ihan mahtavaa toivottavasti. Tule jo toukokuu!! Plus mulla on jo tiedossa yks viikko lomaa kun mun perhe lähtee Grand Canyonille, mutta mä en vielä tiiä mitä mä meinaan tehdä sillon. Aattelin, että voisin joko lähteä Moabiin, Utahiin tai sitten tehä sellasen pienen Denver / Colorado Springs tourin. Kattellaan mikä rahatilanne on ni sen mukaan mennään.