Näytetään tekstit, joissa on tunniste clothing. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste clothing. Näytä kaikki tekstit

tiistai 12. helmikuuta 2013

shopping -- los angeles / dallas

Noniiin jos vaikka tänkin sitten hoitais pois alta, niin ei laahais ihan hriveesti perässä! Ei siitä oo kun yli kuukausi kun tulin lomaltani niin mitä nyt turhaan kiirehtiä :) Voisin todeta espanjalaiseen tapaan, että mañana mañana. Mulla on sitte ollu aika monta huomista tässä kuukauden aikana mut ei ressaa.
Mä ostin suurimman osan mun ostoksista vasta Dallasista koska ei me oikeestaan ehitty kunnolla ees käymään ostoksilla Los Angelesissa. Tai oltais keritty mutta sitten oli joko kaupat kiinni tai halusin vaan tehdä jotain muuta. Itseasiassa nyt kun mietin, niin ostin KAIKEN vasta Dallasista. Koko perhe saatiin joululahjoja Mikon entiseltä hostperheeltä kun oli kuitenkin joulu!!
Mä sain esim. ihan parhaat ja kaivatut pyjamahousut (nää on jotain kokoa sata varmaan sen verran löysät on), lämpimiä sukkia, Burt's Bees huulirasvoja, joista toinen on jo hukassa, ponchon (niin lämmin!!) ja luomivärisetin. En ees muista millon oon viimeks käyttäny luomiväriä ni kattellaan paljonko sitä tuun käyttämään mutta ihanaa, että ne oli meitäkin muistanut.

Sitten Dallasissa pääsin oikeen vauhtiin, vaikka oikeesti olisin voinut vielä vaikka mitä kaikkea ostaa. No ihan hyvä etten ostanu ihan kaikkea, niin säästy ees vähän rahaa. Se oli vaan hyvä kun luulin, että mun tilillä (olisko se ollut sitten torstaina) olis ollu joku satanen rahaa ja yritin sillä ostaa ni ei kelvannu ja ihmettelin, että miksköhän. No sitte hain automaatin ja katoin mitä se sano, et oliko vika kortissa vai mitä. No eihän siellä tilillä ollun kun vajaa viis dollaria! Ilmankos ei kelvannu :D Mut sitten perjantaina tuli onneks palkka niin oli siellä sitten se kaks sataa.


 photo IMG_3566_zps1d7c1b24.jpg
Laukku on Marshall'sista ja se on Tommy Hilfigerin! Marshall's ja TJ Maxx on ihan huippupaikkoja jos haluu ostaa merkkituotteita halvalla, tai no mitä vaan halvalla. Se on vähän hirveetäki yrittää ettiä esim. vaatteita ku ne on kaikki ihan sekasin mutta jos käy hyvä tuuri ja löytää jotain ni se on ihan kiva mesta. Ostin ton laukun vähän niinku koululaukuksi, sinne mahtuu kansio ja papereita yms. Ja hintaa oli ..... en ees muista. 40 dollaria?
 photo IMG_3561_zpsfa7793aa.jpg
Trikoopaita Ralph Lauren (Macy's) ja neule Hollister.
 photo IMG_3572_zps0f74e4c7.jpg
Kaksi v-aukkoista t-paitaa. Love 'em -- from Hollister (surprise).
 photo IMG_3570_zpsd64be29f.jpg
Anteeks sorruin heti sen jälkeen kun tulin takasin ku eksyin Macy'sin sivuille. Ikinä ei sais eksyä tai ylipäätään surffailla vaan netissä, sitten käy näin.
 photo IMG_3568_zps21d428d9.jpg
Rakkauspaita GAPilta.
 photo IMG_3564_zps096f38de.jpg  photo IMG_3565_zpsb7c5a9ed.jpg
Okei, myönnän itekin tää on vähän överi mut ei kai se haittaa!?! Se on hyvä tollanen vähän juhlavampi mut silleen, et tuskin sitä mihinkään mummun 90v juhliin laittaisin, olis varmaan entinen mummu sen jälkeen. Oon hirveen ilkee ihminen. Tää oli sitte vitsi.
 photo IMG_3571_zps795acfbb.jpg
H&Mltä (miks mun piti tunkea itteni sinnekin!!!) ostin ihan normi farkut ja tän bleiserin, yhteensä niillä oli hintaa 45$ mikä oli ihan jees hinta molemmista yhteensä, ja ei haitannut oikeestaan ku äiti makso ne!
 photo IMG_3569_zps70591261.jpg
Mä näköjään kävin Macy'sin ihan kokonaan koska tääkin Tommy Hilfigerin neulepaita on sieltä. Tää on ihan rakkaus, en oo vielä käyttänyt mut niin ihana!

Ylipäänsä en kyllä tiiä mikä mua vaivaa kun puolet mun ostoksista on raidallisia, ja toiset sitten v-aukkosia. Oon vissiin nähny niin paljon raitaa et oli pakko saada kaikki mulle heti sillon. Huhhuh. 

 photo IMG_3577_zps984933aa.jpg
Ja Victoria's Secret oli ihan must, oonha mä siellä viimeks ollu lokakuussa. Mut ostin siis itelleni vartalorasvan ja neljät lempparialushousut muutamassa uudessa värissä. Jos lasketaan yhteensä miten monet mulla noita on yhteensä ni se on varmaan siinä kymmenen luokkaa.

Ja oli sitten muutama muukin ostos, mutta mä en nyt oo ehtinyt niitä kuvaamaan, ehkä näätte ne sitten jossain myöhemmässä postauksessa mut tässä nää tärkeimmät! :) Ja melkein kaikki noista ostoksista oli alennuksessa, esim. en todellakaan olis ostanut tota Michael Korsin paitaa normihintaan. Ainoo taitaa olla toi siniraidallinen Hilfiger joka oli normihintasena jotain $35 eli ei mitenkään hirveesti kuitenkaan.
Vihdoin sain tän hirvityksen pois alta .... HUH.

tiistai 23. lokakuuta 2012

denver - shopping

Tulihan siellä Denverissä jotain ostettuakin. Mulla oli paljon rahaa koska oon säästäny lähes kaiken, täällä Edwardsissa ei kauheesti tuu ostoksia tehtyy :D Ja mun tarkotus oli ainaki löytää talvivaatteita koska se on pian täällä.....















Forever21sta ostin kolme paitaa. Raidallinen on sellanen vähän lyhyempi malli joten se menee kesäpaitana ihan hyvin, valkoinen neule oli ihanan pehmee ja alennuksessa joten se lähti mukaan heti ja sen lisäksi vielä tollanen tummansininen neuletakki. Ei ne nyt kovin paksuja oo talvea varten mutta nooo sitten ostan paksun takin. Löysin ihanan takin mutta en voinu ostaa sitä koska se ei olis mitenkään mahtunu mun tavaroihin. Aattelin kuitenkin, että voin tilata sen tänne tässä ehkä pian :)






















H&Msta ostin ihan perus pipon, hanskat ja tollasen ihanan kaulurin. Rakastuin tohon kauluriin ihan totaalisesti ja aattelin et haluun sitten olla matchy niin ostin ton koko setin :) Vähän jo odotan talvea, että saan laittaa ne päälle! 






















Ihan perus t-paita ja neule Abercrombie&Fitchistä. Ne oli molemmat alennuksessa, en olis kyllä normihintasena halunnu ostaa. Toi neule oli esim. normaalihintasena 58$ mikä on mun mielestä vähän turhan paljon, mutta alennuksella se oli jotain 30$ mikä oli ihan kohtuu hinta, ei nyt mitään halvinta mutta ....
Victoria's Secretiltä ostin vaan yhet alushousut ja tän kyseisen pienen hajuvesipullon. Kyseessä on siis Victoria's Secretin Angel. Ei ihan mikään parhain tuoksu mut on se ihan jees :) Ja kun yritin sitä täällä kotona saada pois tosta paketista, niin se tippu mun kovalle kylppärin lattialle ja se pää jotenkin hajos. Kyllä sieltä saa tulemaan hajuvettä mut se spray homma hajos ... tai en mä ainakaan saanu sitä korjattua. UPS.























Sephoralta ostin uuden huulipunan, se on ollu mun lemppari jo jonkun vuoden verran ja varmaan täytyy lähtiessä täältä pois niin hamstrata muutama noita!! Ostaessani sen niin sain siinä mukana  Lady Gagan hajuveden mut mä en tiiä uskaltaako sitä käyttää, en oo vielä haistanu miltä se tuoksuu. Ja sitten repesin kyllä tolle eye gelille. "Reduces puffiness and wrinkles ..." Kiva et näytän siltä et tarviin jotain mömmöjä korjaamaan mun ryppyjä, ehh. Okei okei, en oo ehkä ainoa joka sai noi samat jutut joten :D

Sellaset ostokset tällä kertaa. Tosiaan tilaan sen talvitakin varmaan pian koska en haluu jäätyä tänne sitte ku se talvi oikeesti tulee. No täks perjantaiksi luvattiin päiväksi vaan +5c, HYR. Että sellasta, welcome winter!!

perjantai 3. elokuuta 2012

inspiration - light colors

Voi ette edes tiedä miten paljon ihminen voi hävetä itteään, menin siihen kuuluisaan viisumikuvaan, jossa olis ihan hyvä olla ihan edustava eikä näyttää miltään juuri karanneelta vankikarkurilta! Tiettekö ne tilanteet kun toivois et olis syntyny esim. Blake Livelyksi kauniine kasvoineen, ne hetket ku tajuaa että ei sitä ihan olis huippumalliksi tällä naamalla? No mä koin sen hetken tänään. Ja ei, en ole edes kuvitellut haluavani malliksi, don't get me wrong, mutta siis se vaan iski jotenkin päin kasvoja.... :) Yleensäkin inhoan otattaa mitään tollasia virallisia kuvia yhtään mitään varten kun tiedän jo valmiiksi että ne on ihan hirveitä. Tässä tapauksessa näytän ihan siltä, että olisin päässy Lindsay Lohanin kanssa samaan selliin. EI HYVÄ :D Mutta siis juu, marssin ottamaan kuvani tänään töiden jälkeen (huom olin siis käynyt kotona siistiytymässä sitä varten) ja otin kuvat ja sitten ajoin kotiin ja erehdyin katsomaan niitä kuvia ..... ei hyvä luoja. Voin sitte jos mut joskus pidätetään ni kertoo että mun mug shot on jo valmis ettei niiden turhaan tarvii ottaa uutta!!
En tiedä miten tää nyt lähti taas ihan käsistä koko juttu. Tän aiheena PITI olla inspiraatio lähinnä siis keskittyen vaatteisiin, vaaleisiin sellaisiin. Anyway siis Fashiolista on ehkä paras tapa (mulle) tykätä niistä jutuista mitkä miellyttää mua. Ja tossa mun blogin oikeessa reunassa on mun Fashiolista-sivuni viimeiset findit, jos kiinnostaa! Mut kokosin nyt tällasen pienen inspiraation siitä, mitä haluaisin sisällyttää omaan pukeutumiseeni vaaleiden vaatteiden osalta.
Yhden asian jo omistankin ja toinen asia tästä seuraavasta kollaasista olisi tarkoitus hankkia kunhan pääsen ensin sinne Jenkkeihin asti. 
Harmaa tollanen collegepaita Mangosta, ihanan täydellinen tällaselle urheilufriikille ja se on just tarpeeks tyylikäs käyttää ihan hameen tai vaikka shortsien kanssa. Vaalea Theoryn bleiseri, jossa on ihanat noi hihat, voi esim löytää Net-a-porterista. Noi Charlotte Russen 3-renkaiset hopeet korvikset on hei $6, voisinpa saada ne. Sitten toi Louis Vuittonin Neverfull tossa vaaleessa värissä olis jotain niiiiiiiin täydellistä mutta sen hintakin on ihan kiva, että katsotaan jos Jenkit tarjoo mulle vaikka jotain yhtä kivaa Michael Korsilta ;) Kenzan mustat kiilat olis kesäksi ollut iha tosi kivat, ja vaikka niissä on 12cm korkoa niin uskon siihen että ne olis hyvät jalassa (??), eli yritän uskotella itelleni että voin ostaa noi....... save me.

Gossip Girlissä Blairillä taisi olla toi Bill Blassin röyhelöpaita päällä jossain jaksossa ja olen katkera, toi näyttää u p e a l t a - mutta ttititiididiidiiii alkuperäishinta Net-a-Porterissa 2177,42€ hei ja se olis ollu alennuksella VAAN vaivaset  päälle 1500€. Miten olis hei? Marc Jacobsin Katie- sormuskin on ollut aika lähellä ostoa jo vuoden alussa reissussa Kaliforniassa, mutta sinne se jäi toisin kuin toi DKNYn kello (jota näyttää Nordstromilla olevan enää tollasessa kummallisen ruskeessa sävyssä)! :) On muuten ollu panostuksen arvonen kello, oon yrittäny suojella tätä vaikka ties miltä mutta on tää vähän osumaa ottanut mutta eipä oo naarmun naarmua missään. Jos saisin valita täydellisen bilemekon tms. ni mun valinta olis ehdottomasti toi ihana yksiolkaiminen vaaleenpunanen(?) mekko. Se on Miss Selfridgestä mutta eipä näyttänyt enää tuotetta olevan :(( Voivoi. Ihan hyvä vaan lompakon kannalta. Toinen täydellisyys on toi mekko, oon tässä nyt jo muutaman päivän miettiny että ostaisinko sen mutta en ihan oo vielä päättänyt miten käytännöllinen toi on. Mekko on Desire Clothingista, josta löysin myös pari muuta aika kivaa juttua, katsotaan nyt miten toi rahatilanne paranee, jos paranee ni voisin ennen lähtöä vielä tilata :) Ja viimeisenä toi hyvin simppeli rannerengas mutta mun mielestä se sopii just täydellisesti esim ton mekon kanssa.
Yritän saada jotain kuvia tänne enemmän mutta luulen että saan enemmän kuvia vasta kun pääsen sinne Coloradoon asti ja tutkimaan paikkoja! 
Nyt siirryn taas tän olympiaurheilun pariin, harmi kun sieltä ei nyt tuu tota miesten lentopalloa, olis ollut ihan mielenkiintonen (lue: tylsä) perjantai-ilta mulla kun sitä olisin kattellu. Onneks voin sentään kattella tätä ni ei tuu liian kova ikävä Mattia.



































(kuva täältä)
Hyvät perjantai-illat ja palataan ensi viikolla, mä pidän nyt ansaitun hermoloman! :D