Näytetään tekstit, joissa on tunniste christmas. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste christmas. Näytä kaikki tekstit

torstai 3. tammikuuta 2013

los angeles - christmas

Ihanaa oli viettää joulua oman perheen kanssa, vaikka se täällä toisella puolella maailmaa nyt olikin! Amerikkalaisethan yleensä juhlii joulua vasta 25. joulukuuta eli meidän joulupäivänä ja niin tehtiin mekin. Kyllä me porukoiden kanssa mietittiin, että nyt ne siellä viettää joulua kun me vasta herättiin. Ei kyllä ollut oikeen joulufiilis siellä "lämmössä" (vaikka siellä ei nyt niin lämmin ollukaan), oli ihan kummallista. Anyways, me vietettiin sekä 24. että 25. päivä Mikon edellisen host perheen luona mikä oli todella mukavaa! Oli niin ihana nähdä pitkästä aikaa perheen lapset Kendall ja Garrett, samoin kun isä ja äiti.
Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Vähän koristeita sieltä host perheen luota. Aika vaatimatonta. Joko uskotte, jos kerron, että viime vuonna autoin noiden pois ottamisessa niin yks päivä ei ollut ees tarpeeks!! Tai olis varmaan ollut, jos olis aamulla aikasin heränny ja illalla vasta lopettanu. Ja näissä kuvissa näkyy vaan murto-osa niistä mitä siellä oikeesti oli.

Mutta oli niin hauskaa! Äiti ja isäkin viihty ja me vaan rentoiltiin mikä oli maailman ihaninta.
Itse joulupäivänä me mentiin sinne jo aamulla ja oltiin iltaan asti. Jaettiin lahjat, ja meidän yllätykseksi, mekin saatiin jotain lahjoja. Mä sain jotain meikkijuttuja, lämpimiä sukkia (tulee tarpeeseen), paitoja muutaman. Ihanaa, että ne oli ajatellut meitäkin! Ne on kyllä mun ykkös jenkkiperhe, aina ja ikuisesti! :) Miten mä aina eksyn aiheesta. Tosiaan siis, me syötiin siellä sitten aamupala ja katottiin leffoja. Tai miehet katteli varmaan koripalloa tai jotain muuta urheilua ku me naiset katottiin Les Miserables! Oli kyllä ihan jees leffa vaikka se oli kokonaan laulettu niin ihan hyvin ymmärsi ilman tekstejäkin. Suosittelen 
kyllä. 
Photobucket Photobucket

Oltiin siellä sitten iltaan asti ja syötiin illallinen. Meillä oli jotain aika perus ruokaa, lihaa ja perunamuusia ja papuja muistaakseni! Nam. Ja jälkkäriksi oli omenapiirakkaa vaniljajäätelön kera. Sitten lähdettiin joskus kuuden aikaan viemään Mikko takasin omaan kotiin pakkaamaan tavaroita seuraavan päivän lentoa varten ja suunnattiin myös itse hotellille pakkaamaan. Käytiin äidin kanssa kuitenkin vielä viimisen kerran porealtaassa illalla.

maanantai 24. joulukuuta 2012

merry christmas ♥

That's probably the only thing I can say right now! I hope every single one of you has the best Christmas full of home made cookies, christmas lights, warmth and the best people --- and of course the best presents ♥ 
I wish I could be there with you celebrating .... I miss you guys so much that I want to cry! I might shed a few tears for you tonight friends ;) 

tiistai 18. joulukuuta 2012

best best best

Ihan mahtavaaaa! Sain taas postia Suomesta mikä teki mun muutenkin hyvästä päivästä vielä miljoona kertaa paremman : ) Okei, sitten kun teitä alkaa kyllästyttämään nää mun postaukset että sain postia niin kommenttia, yritän nyt vähän rajottaa. Mut nää oli suurimmaks osaks mun synttäri-/joulukortteja joten antakaa sen verran anteeks, jooko? Lupaan, ettei hetkeen enää näitä tän jälkeen. Photobucket
Sain tällasen kumman paketin ja rupesin miettimään kun se oli USPSn, että kuka Yhdysvalloista mulle mitään lähettää, kunnes tajusin kattoa tota lähettäjää -- kiitti Henriikka vielä!
Photobucket
Maailman söpöintä ja hienointa paperia!! 
Photobucket

HEHE, tää kortti oli ensimmäinen jonka löysin sieltä paketista ja melkein jo arvasin mihin se koko lahjakin liittyy, ja oikeessahan mä olin : D
Photobucket
1D! Ehkä ihan vähän nauroin .....
Photobucket

Photobucket
Kaikki ihanat kirjeet ja kortit Suomesta! Ei vaan oo mitään parempaa mielen kohottajaa ku nää, kiitti kaikille :) Sain jopa kortin meidän perhetutuilta, mikä oli aikamoinen yllätys.
Photobucket
Kävin eilen myös collegella hoitamassa mun opiskeluasioita! Tää eka step oli mun englannin placement test, mikä oli vähän jännä. Mulla meni vajaa tunti koko kokeen tekemiseen ja otin siis sekä englannin (eli ton sentence skillsin) ja luetun ymmärtämisen, jätin jostain kumman syystä matikan pois. En tiiä miten siitä olisin ikinäkään selvinny :DD Anyways, siis ne tehtävät oli sellasta normitasoa, ei helppoja mutta ei turhan vaikeita. Toki ne vaihtoehdot oli melko samanlaisia joissakin kohdissa niin sitten mentiin vähän sillä, että mikä kuulostaa järkevältä. Mun mielestä toi sentence skills oli vaativampi koska oikeesti tarvi tuntea kielioppia jne. Luetunymmärtämisessä lähinnä se sanasto oli vaikeeta (ylläri sinänsä) mutta ei turhan vaikeeta kuitenkaan, muutama kohta meni ihan kyllä veikkaukseksi koska en vaan ymmärtänyt sanoja kyseisessä lauseessa. Mutta siis pointti oli se, että mähän selvisin siitä ihan kevyesti. Sentence skillsistä piti saada se 95 + niin oli parhaalla tasolla, ja luetunymmärtämisestä piti saada vähintään 80 joten ..... toivon, että nyt saan sitte valita mitä kursseja haluun. Meen keskiviikkona tapaamaan jotain opintoohjaajaa, jonka kaa sitten vähän jutellaan mun kursseista. Mua ei yhtään huvittais ottaa sitä enkkua, mut vissiin pakko. Yhh.

maanantai 10. joulukuuta 2012

lite svartvitt

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Some totally random pictures of our house with only a part of the Christmas decorations.

This weekend we suddenly didn't have water at all in use which was really great -- NOT. It was awful, one and a half day without shower. You couldn't use toilet, not wash your clothes or brush your teeth properly. And still today, we got it back but there's still a leak in the pipe somewhere and we only will get a restricted amount of water for a week (!! it can take a week to fix it !!) so now we are showering at our gym which is 15min drive away. It would be really nice to take a shower at one's own home but no .... it's overrated. So next week will be interesting! At least I can use the toilet at home. Luckily some of my friends offered me that I can take a shower at their place :DD